MAKING THE FIREWATER RING THE WHOLE DAY AND LATER WITH LOOPS

 


Rabu, 29 Julai 2026.

Bro NAZ datang kerja selepas cuti panjang dari hari Khamis minggu lepas.

Pagi tadi aku check gaji masih belum masuk bank. Risau jugak sebab rakan2 lain dah dapat gaji 2 hari lepas. Aisehh. Bila aku contact HR dorang soh submit timesheet. Aku buat segera timesheet dan dapatkan boss SUH approved dan sain. HR kata rakan2 lain yg dah masuk gaji tu sebab permanent. Ghitewww.

HR  kata gaji paling lewat esok petang masuk bank. Tapi tengahari tadi aku check dalam email dah ada transaksi duit gaji. Harap2 esok boleh clear. Huhu.

Petang tadi balik lambat macam semalam. Macet kat Jalan Pinang tak boleh bincang. Tapi petang biasa ada polis trafik jaga lalulintas kat Jalan Sultan Ismail.

Petang tadi jugak aku singgah Jalan Diplomatik. Makan mee kolok daging sarawak.

Nota me. Malam tadi aku check lagi duit gaji dah masyuk. Alhamdulillah lega. Pengajaran - bulan depan aku kena prepare timesheet awal agar tak kelam kabut.

Alahai.





Post a Comment

2 Comments

  1. tahniahhh dh jd OKB tu heheh hari gaji semua org jadi kaya (wpun sekejap)

    ReplyDelete
  2. Waah ada beda tgl gajian masuk antara yg permanent dan yg bukan?

    ReplyDelete